Törvényt sértettem?

2014.09.21. 17:23

 

fotó (26)_2.JPGKépviselőként az önkormányzat képviselői irodájában sajtótájékoztatót tartottam leginkább abban a témában, hogy a város hetilapját egyszerű pártlappá fokozta le a városvezetés. A tájékoztató helyszínét -a képviselői irodát a választási bizottság szabálytalannak mondta ki.

Elszomorító, hogy a rettenetes vétségért engem feljelentő Szabó  úr, a szekszárdi Jobbik elnöke az eddigi városvezetés munkájában  semmilyen törvénytelenséget nem látott, semmilyen feljelentést nem tett. Nem baj, én az Öveges-program csalásaival kapcsolatban már megtettem, és több más ügyben pedig meg fogom tenni.

Szabó úr panaszát egyébként vélhetően Horváth és Ács urak sugallták, mert félnek a jogi következményektől. A Szekszárdi Vasárnap pedig lehozta a hírt anélkül, hogy a pártatlanság legkisebb jelét mutatva megkérdezte volna a véleményemet. Hát akkor elmondom itt: a határozattal nem értek egyet, de nem fellebbeztem, mert nem látom értelmét. Legközelebb majd a Városháza előtt tartom a sajtótájékoztatót, a Szekszárdi Vasárnap újságírója úgysem lesz ott..

 

hadházy ákos

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szekszardihetkoznap.blog.hu/api/trackback/id/tr606717171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása